HAMAROSAN

SOLD OUT A KONFERENCIÁRA MINDEN JEGYÜNK ELKELT

JELENTKEZÉS A KONFERENCIÁRA

A csillaggal jelölt (*) mezők kitöltése kötelező.

Egy cégtől 4 vagy több fő jelentkezése esetén 20% kedvezményt biztosítunk.

Részvételi feltételek:

A konferencián való részvétel feltétele a részvételi díj befizetése. A rendezvényen csak azok a vendégek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették. 

A belépési szabályok változtatásának jogát fenntartjuk, összhangban a mindenkor érvényes jogszabályokkal. 

A két, illetve három napos személyes részvételi díj tartalmazza a szállás költséget egy vagy két éjszakára, május 18 és/vagy 19-re, a Bazilika DaySpa Wellness belépőt, a főétkezéseket, a kávészünet fogyasztást, a gálavacsorán való részvételt, a konferencia programokon a részvételt, és a konferencia csomagot. Az egy napos részvételi díj tartalmazza az aznapi ebéd, a kávészünet, és opcionális jelleggel a gálavacsorán és a konferencia programokon való részvételt, továbbá a konferencia csomagot.

A részvételi díj természetbeni juttatásnak minősülő tételeit (étel, ital) adó- és járulékfizetési kötelezettség terheli, melynek megfizetése a megrendelő feladata. A részvételi díjról kiállított számla minden esetben külön fogja tartalmazni a természetbeni juttatások mértékét.

A helyszínen felügyelet nélkül hagyott értéktárgyakért a szervezők felelősséget nem vállalnak. Az esemény sajtó nyilvános, a helyszínen készülő fotókat a szervező korlátozás nélkül felhasználhatja. A megrendelő tudomásul veszi, hogy a jelentkezés megküldésével a fenti feltételeket elfogadja.

A fenti feltüntetett részvételi díjak nem tartalmazzák az Áfát.

A megadott elérhetőségekre e-mailen és postán juttatjuk el a számlát.

Jelentkezésével elfogadja, hogy a regisztrációkor megadott neve, cégneve és beosztása a regisztrált résztvevők számára láthatóvá váljon. A megrendelő tudomásul veszi, hogy a jelentkezés megküldésével a fenti feltételeket elfogadja.

Részvételi regisztrációt gyártó/termelő vállalatok logisztikai, raktározási, beszerzési, ellátási lánc vezetőitől várnak a szervezők. Gyártó/termelő cégek számára szolgáltató partnerek, támogatói keretek között vehetnek részt az eseményen.

Lemondási feltételek:

A megrendelések módosítását vagy lemondását írásban (e-mailben, vagy levélben) kell jelezni. A visszatérítés mértéke 2022. május 10. előtt beérkező lemondások vagy módosítások esetén 80%. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet, illetve visszatérítésre nincs mód. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A szervezők helyettesítő személyt elfogadnak a jelentkezési határidő lejárta után is, a helyettesítő személy adatait e-mailben szükséges elküldeni a szervezők számára.

Audiovizuális feltételek: https://nagyvallalatilogisztika.hu/wp-content/uploads/2017/02/Adatv%C3%A9delmi-t%C3%A1j%C3%A9koztat%C3%B3-a-rendezv%C3%A9ny-r%C3%A9sztvev%C5%91i-sz%C3%A1m%C3%A1ra_pdf.pdf

Adatkezelési tájékoztató (https://nagyvallalatilogisztika.hu/wp-content/uploads/2017/02/RENDEZV%C3%89NY-REGISZTR%C3%81CI%C3%93-ADATKEZEL%C3%89S.pdf)

Tájékoztatjuk, hogy a rendezvényen a rendezvény szervezője kamera- és fényképfelvételeket készít, amely felvételeken a rendezvény előadói felismerhetőek lehetnek. A fényképeket a rendezvény szervezője online és elektronikus felületeken elektronikusan, valamint székhelyén papíralapon a marketingtevékenysége során közzéteszi, de direkt reklámcélból nem használja fel. Jelen rendezvényen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 2:48. §-a szerint „Képmás vagy hangfelvétel elkészítéséhez és felhasználásához az érintett személy hozzájárulása szükséges”. Azzal, hogy jelen tájékoztatás ismeretében a rendezvény területére belép, ráutaló magatartással hozzájárul a fentiekhez.

A regisztrációval a résztvevő tudomásul veszi és elfogadja a fenti feltételeket.