Miért stagnál évek óta az önvezető autók fejlesztése? Mikor használjunk a raktárban MI-t? Most akkor kell a BIGDATA vagy nem, ahhoz, hogy MI alapú megoldásról beszéljünk? Mit lát a gép és ebből mit ismer fel? Létezik-e dobozos mesterséges intelligencia? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kaphat választ az, aki meghallgatja ezt az előadást.
Modernizálni nem “csak” a logisztikai folyamatokat lehet. A munkavállalókkal történő napi szintű kommunikáció, a hatékony információáramlás és a munkavállalók bevonása, elkötelezése szempontjából elengedhetetlen egy célzott, direkt, mérhető belső kommunikációs platform bevezetése. A legnagyobb kihívást a non-desk (email címmel, számítógéppel, online eléréssel nem rendelkező) kollégák elérése jelenti. Ezen segítenek a munkavállalói appok és platformok, amelyek a magánéletben megszokott felhasználói élményt nyújtják, akár a saját mobil használatával.
Route to Market, avagy miként juthat el az áru a partnerekhez és végfogyasztókhoz úgy, hogy azzal megfelelő választ adjunk a disztribúciós piaci környezet kihívásaira?!
Fókuszban a költséghatékonyság, szállítási útvonalak optimalizációja, készletgazdálkodás, COVID-rezisztencia.
.
Nyilas Orsolya, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. külső kommunikációs vezetője előadásában ismerteti a globális üdítőitalgyártó-vállalat úttörő kezdeményezéseit a fenntartható csomagolások terén a Hulladékmentes Világ stratégia keretein belül.
A vállalat tavaly egy új, úttörő céges közösséghez csatlakozott, együttműködésben a dán Paboco papírpalackgyártó startuppal, melynek célja, hogy a világon elsőként olyan, teljesen bioalapú és újrahasznosítható papírpalackot hozzon létre, ami szénsavas és szénsavmentes üdítők, szépségápolási cikkek és más mindennapos fogyasztói termékek csomagolásaként is szolgálhat. Mindeközben a Coca‑Cola kísérleti jelleggel újrahasznosított tengeri műanyag hulladék felhasználásával készült palackokkal is előrukkolt.
.
Ha egy logisztikai vállalatnál eltűnik egy csomag, akkor azt elkezdi keresni a feladó, a címzett, és korszerű rendszerekben pontosan lehet látni egy küldemény állapotát, aktuális státuszát, így a logisztikai cég is. Ha a céges adatcsomagjaim tűnnek el – pontosabban másolódnak és meglesznek a támagóknak is – azt a legtöbben nem veszik észre. Az előadásban bemutatjuk, hogy milyen lépéseket érdemes megtenni azért, hogy a céges adatokat „csak” talicskával vigyék ki vállalaton kívülre, és ne kamionnal tűnjenek el a legféltettebb adataink egyik pillanatról a másikra.
A Gamma Digital az utóbbi években és jelenleg is számos olyan intralogisztikai projektet valósít meg, amelyek két legfőbb kulcsszava az innováció, valamint az automatizálás. Előadásomban e két hívószó mentén mutatok be konkrét példákat a hatékonyság és üzembiztonság növelésére. Lesz szó optikai eszközök és automata targoncák segítségével történő FIFO-automatizálásról, amely által a gyártósori termékek emberi beavatkozás nélkül, a sorrend 100%-os megtartásával kerülnek a szerelősorokra. Egy másik innovatív megoldással, mobil robotok bevetésével a disztribúciós és cross-dock raktárak hatékonysága növelhető sokszorosára, a létszám csökkentése mellett…
A járványhelyzet a teljes értékláncra jelentős hatást gyakorolt, aminek következtében a digitalizáció és az IoT-megoldások szerepe felértékelődött.
Király István, a Vodafone Magyarország Vállalati szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese körüljárja az elmúlt időszakban tapasztalt iparági változásokat, és betekintést ad a már elérhető 5G és Narrowband-IoT technológiák alkalmazási lehetőségeibe. Az előadás során hallhatnak gyakorlati példákat arról, hogyan segíthet a digitalizáció változó üzleti környezetben, és egy új, izgalmas megoldást is megismerhetnek.
Előadói bemutatkozó:
Két évtizedes felsővezetői tapasztalata van a telekommunikáció és az informatika területén – a mobil cégek hazai indulásakor a Pannon GSM (ma Telenor) marketing igazgatói, majd később a Lakossági Divízió vezérigazgató-helyettesi pozícióját látta el.
2004-ben a Magyar Telekomhoz került, ahol Üzletfejlesztési igazgatóként, majd Marketing vezérigazgató-helyettesként tevékenykedett.
2014 óta a Vodafone Vállalati Szolgáltatások Üzletág vezérigazgató-helyettes pozícióját tölti be.
A távközlési szektor egyik legdinamikusabban fejlődő szegmensét az IoT kommunikációban látja.
A Vodafone üzleti életében is fontosnak tartja az új, értéknövelt és az 5G technológián alapuló szolgáltatások elterjesztését, javítva ezzel mind a cég, mind pedig a partnerek és ügyfelek működési hatékonyságát.
.
A pandémia első tíz hetében többet változtunk, mint az utóbbi 10 évben összesen. Azon vállalatok is elindultak a digitális átalakulás útján, akik évekig ellenálltak a változásoknak. Ma már senki sem vitatja a digitális átállás létjogosultságát, a leginkább ellenálló vállalatok is érzik már, hogy ha nem tesznek megfelelő lépéseket, akkor a saját fejlődésüket gátolják. A technológiai fejlődés által nyújtott lehetőségek üzleti potenciálja óriási. Na de mik az igazi technológiai hajtóerők, amik meghatározzák a közeljövő fejlődését? Milyen új képességekre lesz szükség?
.
“EREDMÉNYESEN ÉS ELÉGEDETTEN”
Eredményesség és elégedettség összefüggései.
Elégedettség és kapcsolatok. Kapcsolati motiváció.
Kapcsolati motiváció és elkötelezettség.
Kitartás,elégedettség és teljesítőképesség.
Ami mindenkinek fontos: figyelem, megbecsülés, törődés, emberség
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.